Ved problemer med tv-signalet skal du kontakte Norlys - vælges anden mulighed er det for egen regning.
Tips fra Norlys
Bliv klogere på streaming, Wifi og alt muligt andet i den digitale verden. Norlys har lavet en række artikler, der kan hjælpe dig i den digitale jungle, der er i alt lige fra Wifi og internet til gaming, apps og tips til en bedre digital sikkerhed.
For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.
Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.
Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.
Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.
Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice