Har du brug for hjælp til dine Norlys-produkter som du har via Samsignal, eller vil du have hjælp til at finde den tv- eller internet-løsning der passer bedst til dig, kan du kigge forbi vores servicebutik:
Servicebutik Samsignal
Havnevej 26
8500 Grenaa
Åbningstid:
Butikken har åbent hver torsdag fra kl. 11 til 16.
Udenfor butikkens åbningstid:
Du kan ringe til os hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag mellem kl. 9-16, torsdag mellem kl. 9-11 på telefon på 82 43 51 41.
Der er også mulighed for at sende en mail til samsignal@stofanet.dk eller skrive til os på Messenger – så svarer vi hurtigst muligt.
For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.
Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.
Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.
Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.
Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice